مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 19:152023-09-09پزشكي

توزیع 2 هزار دُز واکسن آنفلونزا در داروخانه های کهگیلویه و بویراحمد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واکسن آنفلونزا در داروخانه های خصوصی استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد ملک زاده از توزیع واکسن آنفلونزا در داروخانه های خصوصی استان خبر داد و گفت:طی هفته های گذشته با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی 2 هزار د ُز واکسن آنفلونزا در داروخانه های خصوصی توزیع شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هفته جاری نیز بین 2 تا 3 هزار دُز واکسن آنفلونزا در داروخانه ها توزیع می شود، ضمن اینکه سهمیه واکسن داروخانه های دولتی مهرماه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه چه کسانی باید نسبت به تزریق واکسن آنفلونزا اقدام کنند، بیان کرد: این واکسن باید از مهر ماه و قبل از شروع فصل سرما تزریق شود و افراد و گروه های آسیب پذیر اولویت تزریق واکسن آنفلونزا هستند.

این مسوول ادامه داد: زنان باردار با نظر متخصص زنان و زایمان، افراد دارای بیماری مزمن و بیماران سرطانی، جانبازان جنگ تحمیلی که دارای بیماری های زمینه ای هستند، پرسنل بیمارستان و افرادی که در بخش های عفونی بیمارستان ها کار می کنند، زندانیان، کارگران شاغل در واحدهای مرغداری صنعتی و غیر صنعتی، دامپزشکان و معلولان ذهنی از جمله گروه های آسیب پذیر برای تزریق واکسن آنفلونزا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار دُز واکسن آنفلونزا در داروخانه های کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 2 هزار دُز واکسن آنفلونزا در داروخانه های کهگیلویه و بویراحمد