مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-03ورزشي

17 طرح ورزشی در استان سمنان اجرا شده است


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان درباره آخرین مصوبات سفر رییس جمهور به استان در حوزه ورزشی و جوانان، گفت: از 23 مصوبه ورزشی سفر، تاکنون 17 پروژه در استان سمنان اجرایی شده است.

- محمدتقی علوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه طی هفته گذشته و در ایام هفته دولت شش پروژه ورزشی در استان سمنان افتتاح و یا کلنگ زنی شد، تاکید کرد: از جمله مهمترین این پروژه ها می توان به سالن و استخر جانبازان و معلولان در سمنان و سالن تخصصی شهید سلیمانی در دامغان اشاره کرد.

وی درباره یکی از مهمترین طرح های افتتاح شده در استان سمنان طی هفته گذشته بیان کرد: سالن چند منظوره با تاکید بر والیبال شهید سلیمانی در دامغان نیز در زمره مهمترین طرح های افتتاح شده طی هفته دولت سال جاری در استان بود که می تواند زیرساخت های خوبی را به ورزش استان برای میزبانی رویدادها بیافزاید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه از 23 طرح ورزشی سفر مصوب سفر رییس جمهور به استان سمنان 17 طرح معادل 80 درصد کل پروژه ها به بهره برداری رسیده است، تاکید کرد: این طرح ها توانسته سرانه فضای ورزشی استان را به لحاظ کیفی و کمی رشد خوبی ببخشد.

علوی با بیان اینکه در دولت سیزدهم و در سراسر استان 20 چمن مصنوعی سه سالن ورزشی اجرا شده است، تاکید کرد: چهار طرح ورزشی نیز تا پایان سال به بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 طرح ورزشی در استان سمنان اجرا شده است

17 طرح ورزشی در استان سمنان اجرا شده است