مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-10سياسي

نماینده رهبر انقلاب در لبنان: شرایط برای برتری مستضعفین فراهم شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دو جمله رهبر انقلاب در تعریف از «سید عیسی طباطبایی» کافی بود تا راه آشنایی با این دانشمند جهادگر و همدرد محرومان باز شود.

- نماینده رهبر انقلاب در لبنان: شرایط برای برتری مستضعفین فراهم شده است اولین نماینده حضرت امام (ره) در لبنان و یار و همراه امام موسی صدر که در حال حاضر نمایندگی مقام معظم رهبری را بر عهده دارد، می گوید به برکت انقلاب اسلامی شرایط برای برتری و پیروزی مستضعفین فراهم شده است و نباید از رحمت خدا مأیوس شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دو جمله رهبر انقلاب در تعریف از سید عیسی طباطبایی کافی بود تا راه آشنایی با این دانشمند جهادگر و همدرد محرومان باز شود.

آیت الله خامنه ای در ابتدای قرآنی که به حاج عیسی هدیه دادند آمده است، خداوند وجود شریف جناب حجت الاسلام آقای حاج عیسی طباطبایی را محفوظ دارد و خدمات با ارزش ایشان را قبول فرماید بمنه و فضله .

در ادامه، بخش اول مصاحبه حجت الاسلام رضا خراسانی نژاد با حجت الاسلام حاج عیسی طباطبایی را که قرار است طی پنج فصل منتشر شود، آمده است: * برای آغاز گفتگو مختصری درباره زندگی خودتان بفرمایید و اینکه چه شد به لبنان آمدید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده رهبر انقلاب در لبنان: شرایط برای برتری مستضعفین فراهم شده است

نماینده رهبر انقلاب در لبنان: شرایط برای برتری مستضعفین فراهم شده است