مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-11سياسي

برگزاری بیش از 1500 ویژه برنامه آخر صفر در البرز


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به پیش بینی بیش از 1500 ویژه برنامه برای ایام آخر صفر گفت: سوگواره «در سوگ خورشید» برگزار می شود.

- کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به پیش بینی بیش از 1500 ویژه برنامه برای ایام آخر صفر گفت: سوگواره در سوگ خورشید برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سه روز پایانی ماه صفر متقارن با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) مصادف است، افزود: هیأت های مذهبی، مساجد و تکیه ها ویژه برنامه های مذهبی این ایام را آغاز کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: یک هزار و 500 ویژه برنامه عزاداری در محله ها، حسینیه ها و تکایای استان آغاز شده است وی با بیان اینکه این برنامه ها تا پایان روز شنبه 25 شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: مواکب و ایستگاه های صلواتی هم همچون سنوات گذشته آماده پذیرایی عزاداران و عاشقان اهل بیت (ع) شده است.

ولایی برحق گفت: در مراکز شهرستان با هماهنگی مراکز فرهنگی و ارگان ها زمینه برپایی سوگواره های عزای ائمه (ع) با عنوان در سوگ خورشید برنامه ریزی شده که این مراسم در مرکز استان و شهر کرج در روزهای پنجشنبه 23 شهریورماه و شنبه 25 شهریور از ساعت 10 صبح آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 1500 ویژه برنامه آخر صفر در البرز

برگزاری بیش از 1500 ویژه برنامه آخر صفر در البرز