مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-30اقتصادي

رتبه سوم لرستان در جدول بیکاری/ «پارسیلون» قطعه بندی می شود؟


استاندار لرستان با اشاره به رتبه سوم لرستان در جدول بیکاری کشور، گفت: امکان قطعه بندی و ساخت وساز در «پارسیلون» وجود ندارد.

- خرم آباد - استاندار لرستان با اشاره به رتبه سوم لرستان در جدول بیکاری کشور، گفت: امکان قطعه بندی و ساخت وساز در پارسیلون وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار شامگاه سه شنبه در برنامه ویژه گفتگوی خبری شبکه لرستان خدمات و دستاوردهای دولت در دو سال گذشته در استان را تشریح کرد.

رتبه سوم لرستان در جدول بیکاری وی گفت: رتبه بیکاری لرستان در سال 1400، 14 و نیم درصد و نرخ مشارکت اقتصادی 39 درصد بود که این آمار در سال گذشته به 12 و 8 دهم درصد در نرخ بیکاری و 43 درصد در نرخ مشارکت اقتصادی رسید.

استاندار لرستان، گفت: بر اساس آمارها در سه ماهه ابتدای سال نرخ بیکاری به 12 ممیز 4 دهم درصد کاهش یافت و رتبه لرستان از اول به سوم در کشور بهبود یافت.

زیویار با اشاره به وضعیت محرومیت لرستان و رتبه 22 لرستان از نظر تورم در کشور، افزود: تقسیط بدهی های مالیاتی یا بخشش آن ها و رفع مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی باهدف احیای کارخانه های راکد و نیمه فعال در استان انجام شده است.

توسعه کشت های گلخانه ای وی در ادامه به طرح های فرو سیلیس الیگودرز، بروجرد و ازنا، سیم فولادی تایرهای خودرو در الشتر، طرح روغن نباتی بروجرد، مجتمع دامپروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم لرستان در جدول بیکاری/ «پارسیلون» قطعه بندی می شود؟

رتبه سوم لرستان در جدول بیکاری/ «پارسیلون» قطعه بندی می شود؟