مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:312023-09-17سياسي

محرم 1445 ماندگار شد؛ روایت 60 روز عاشقی در هیأت ها و موکب های مردمی


آمنه شهریارپناه: محرم 1445، روزهای متفاوتی را پشت سر گذاشت، از هیاهوی رسانه های غربی و ادمین های فضاهای مجازی گرفته تا سردمداران جبهه کفر، همگی سعی در جهت دهی و خط دهی داشته و از همان روزهای اول با هشتگ مشکی نپوشید، اصرار داشتند با شگردهای رسانه ای خود فضا را طوری جلوه دهند که انگار هیچ خبری در مراسمات مذهبی نیست.

اما رفته رفته شلوغی مراسم از دید هیچ کسی پنهان نماد و کسانی که در داخل کشور بودند بار دیگر دروغگویی و وقاحت آنها را دیدند.

مردمی که کامشان با تربت امام حسین(ع) باز شده و ملتی برای آقا اباعبدالله هستند، معادلات دشمن را بار دیگر بهم ریخته و پروانه وار گرد آقای عاشورا چرخیدند و حماسه ها شکل دادند.

مردم کرمان نیز همنوا و همصدا با ملت عاشورایی کشور، پای کار حسین(ع) آمدند و دشمن را ناامیدتر از همیشه کردند.

آنها نشان دادند که اینجا پایتخت مقاومت است، جایی که مردمانش زیر پرچم آقا امام حسین(ع) رشد کرده و قرار است تا آخر با او بمانند.

مردم این شهر و دیار امسال علاوه بر شکل دهی مراسمات نورانی پرتعداد در داخل، رکورد حضور در اربعین را هم شکستند و به گفته مدیرکل حج و زیارت استان کرمان 10 درصد نسبت به سال گذشته، بیشتر به پیاده روی اربعین رفتند، این در حالی بود که  هوا گرم تر و تبلیغات دشمن هم مسموم تر از همیشه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم 1445 ماندگار شد؛ روایت 60 روز عاشقی در هیأت ها و موکب های مردمی

محرم 1445 ماندگار شد؛ روایت 60 روز عاشقی در هیأت ها و موکب های مردمی