مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-21سياسي

شیرین سو مرکز تولید، تجمیع و بسته بندی فرش کشور می شود


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس از راه اندازی مرکز تولید، تجمیع و بسته بندی فرش کشور در شهرک صنعتی شیرین سو خبر داد.

- "شیرین سو" مرکز تولید، تجمیع و بسته بندی فرش کشور می شود ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس از راه اندازی مرکز تولید، تجمیع و بسته بندی فرش کشور در شهرک صنعتی شیرین سو خبر داد.

فتح الله توسلی در جلسه هماهنگی برای راه اندازی مرکز تولید و تجمیع و بسته بندی فرش کشور در شهرک صنعتی شیرین سو توسط سرمایه گذار بخش خصوصی که با حضور رییس مرکز ملی فرش کشور در روستای اکنلو برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده این مرکز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرک صنعتی شیرین سو راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرش مهربان کبودراهنگ به عنوان یک برند اصیل نیازمند جهانی شدن است، افزود: برند فرش مهربان کبودراهنگ باید در عرصه تجارت خارجی شناخته شود، مهربان یک نشان و برند ثبت شده بوده اما آنگونه که باید معرفی و شناسانده نشده است.

توسلی خاطرنشان کرد: علاوه بر فرش مهربان، گوسفند مهربان نیز از قابلیت های این منطقه بوده و دارای پشم ارزشمندی است که این داشته ها و پتانسیل های مهم نیازمند توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرین سو مرکز تولید، تجمیع و بسته بندی فرش کشور می شود

شیرین سو مرکز تولید، تجمیع و بسته بندی فرش کشور می شود