مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-28سياسي

محرومیت زدایی از سکونتگاه های غیررسمی قم دنبال می شود


نائب رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ساماندهی محلات اسماعیل آباد و جمکران، گفت: با استفاده از ظرفیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم و تقویت همکاری ها، - ایسنا/قم نائب رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ساماندهی محلات اسماعیل آباد و جمکران، گفت: با استفاده از ظرفیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم و تقویت همکاری ها، می توان معضلات موجود را پس از نزدیک چهل سال پایان داد.

حسن طلایی امروز 6 شهریورماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت کنونی محلات اسماعیل آباد و جمکران، اظهار کرد: وضعیت کنونی محله اسماعیل آباد در شأن شهر و استان قم نیست و این معضل چهل ساله باید با همکاری مدیریت شهری و مدیریت استان برطرف شود.

وی ادامه داد: وجود سکونت گاه های غیررسمی با مشکلات اجتماعی و شهرسازی در شأن شهر قم نیست و مدیریت شهری و مدیریت استان باید با همکاری نزدیک این معضل را برطرف کنند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر قم وجود 111 قطعه زمین در محله اسماعیل آباد را مورد توجه قرار داد و افزود: مدیریت شهری باهدف توسعه شهری و کمک به حل معضلات اجتماعی قصد تملک این اراضی را دارد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت اراضی 32 هکتاری برای تملک این اراضی، گفت: با استفاده از ظرفیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم و تقویت همکاری ها می توان به این معضل پس از گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از سکونتگاه های غیررسمی قم دنبال می شود

محرومیت زدایی از سکونتگاه های غیررسمی قم دنبال می شود