مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-13ورزشي

آغاز نقل و انتقالات باشگاه چوکای تالش با انتخاب سرمربی جدید و خرید 9 بازیکن


تیم فوتبال چوکای تالش پس از گذراندن فصلی کابوس بار و تلخ و سقوط به لیگ دو، حال با تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی خود و رسیدن به آرامشی نسبی در آستانه ظهور قدرتمند در لیگ دو قرار گرفته است.

- ایسنا/گیلان تیم فوتبال چوکای تالش پس از گذراندن فصلی کابوس بار و تلخ و سقوط به لیگ دو، حال با تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی خود و رسیدن به آرامشی نسبی در آستانه ظهور قدرتمند در لیگ دو قرار گرفته است.

امید قهوه مالک باشگاه چوکای تالش با انتخاب داریوش هرمزی به عنوان سرمربی این باشگاه عزم خود را برای بستن تیمی در حد و اندازه نام و آوازه چوکا آغاز نموده و همچنین در ادامه تاکنون توانسته با خرید 9 بازیکن با تجربه و آینده دار نقل و انتقالات نسبتا قابل قبولی را آغاز کند.

تیم چوکا تالش با خرید یامین فلاح مدافع با تجربه و سابق نود ارومیه و چوکا نقل و انتقالات را آغاز کرد و در ادامه موفق شد مسعود فاقرلو هافبک فصل گذشته پاس همدان، اصغر خسروی مهاجم فصل گذشته استقلال ملاثانی، عرفان توماج مدافع فصل گذشته خلیج فارس ماهشهر، شوان رسول زاده مهاجم بومی فصل گذشته پانیک تالش و سابق چوکا و محمد خادمی وینگر فصل گذشته شهرداری همدان و سابق چوکا ، پوریا پرتوی مدافع راست جوان و بازیکن پایه های چوکا را جذب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نقل و انتقالات باشگاه چوکای تالش با انتخاب سرمربی جدید و خرید 9 بازیکن

آغاز نقل و انتقالات باشگاه چوکای تالش با انتخاب سرمربی جدید و خرید 9 بازیکن