مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-31حوادث

در حادثه سیل اخیر منطقه ارسباران فوتی گزارش نشده است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: در حادثه سیل اخیر منطقه ارسباران که در شهرستان های اهر، خداآفرین، کلیبر و ورزقان اتفاق افتاد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: در حادثه سیل اخیر منطقه ارسباران که در شهرستان های اهر، خداآفرین، کلیبر و ورزقان اتفاق افتاد، خوشبختانه هیچ فوتی گزارش نشده است.

  محمد باقر هنربر در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان اهر با حضور در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران این شهرستان، افزود: در سیل اخیر شهرستان های خداآفرین، کلیبر، ورزقان و اهر طبق گزارش مرکز اورژانس علوم پزشکی استان، تنها 39 نفر مصدوم اعلام شده که خوشبختانه حال همه این مصدومان نیز خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در پی اعلام سطح نارنجی توسط اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران کشور و بارش رگباری در شهرستان های خداآفرین، کلیبر، ورزقان و اهر بیشترین خسارت مربوط به روستاهای این شهرستان ها است.

هنربر افزود: در پی بارش سیل آسا در چهار شهرستان منطقه ارسباران، آسیب به کلیه بخش های زیرساخت ها (گاز، آب، برق و…)، ساختمان ها، خودروها و … وارد شد که در شهرستان خداآفرین به 11 روستا، ورزقان 20 روستا و اهر 30 روستا آسیب جدی دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حادثه سیل اخیر منطقه ارسباران فوتی گزارش نشده است

در حادثه سیل اخیر منطقه ارسباران فوتی گزارش نشده است