مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-05سياسي

«جاماندگان اربعین» در اصفهان به سمت گلستان شهدا روانه می شوند


مسئول اطلاع رسانی ستاد مردمی مراسم پیاده روی اربعین در اصفهان گفت: همایش مردمی پیاده روی «جاماندگان اربعین»باعنوان«الی اصحاب الحسین»فردا در مسیرهای منتهی به گلستان شهدابرگزار میشود.

- اصفهان - مسئول اطلاع رسانی ستاد مردمی مراسم پیاده روی اربعین در اصفهان گفت: همایش مردمی پیاده روی جاماندگان اربعین باعنوان الی اصحاب الحسین فردا در مسیرهای منتهی به گلستان شهدابرگزار میشود.

مهدی شعربافی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم جاماندگان کربلا در اصفهان اظهار داشت: این مراسم همچون سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همایش جاماندگان کربلا امسال با عنوان الی اصحاب الحسین برگزار می شود، تصریح کرد: از این رو در این مراسم محبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فردا همزمان با اربعین حسینی به صورت خانوادگی و با پای پیاده از منازل، مساجد و حسینیه ها به سمت گلستان شهدا حرکت می کنند.

مسئول اطلاع رسانی ستاد مردمی پیاده روی اربعین در اصفهان با بیان اینکه در مسیرهای مسیرهای منتهی به گلستان شهدا موکب های پذیرایی از محبان امام حسین (ع) راه اندازی شده است، افزود: این موکب ها از مبدأ چهارراه نورباران، میدان فیض و میدان آزادی به مردم خدمت رسانی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جاماندگان اربعین» در اصفهان به سمت گلستان شهدا روانه می شوند

«جاماندگان اربعین» در اصفهان به سمت گلستان شهدا روانه می شوند