مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-15سياسي

نورمفیدی: اخلاق و رفتار امام رضا(ع) الگوی زندگی مردم باشد


اخلاق و رفتار مردم ایران باید متاثر از زندگی ائمه معصومین از جمله امام رضا (ع) باشد چرا که این بزرگان میزان و معیار اخلاق و اعتقادات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: فلسفه و هدف زیارت امامان و ائمه این است که خودمان را در ترازو و میزان آن ها در دنیا و آخرت بگذاریم.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: در قرآن، فرعون ها و پیامبران به خوبی معرفی شدند و خصوصیات فرعونیان استبداد، خودخواهی، خودبینی، خودبرتر بینی و برتری جویی نسبت به مردم بوده، ولی انبیا برادران صالح همه مردم معرفی شدند و این جای تامل دارد که سلیمان (ع) با آن همه ملک و سلطنت بیشتر به فکر مردم بود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اخلاق و رفتار مردم ایران باید از متاثر از زندگی ائمه معصومین از جمله امام رضا (ع) باشد چرا که این بزرگان میزان و معیار اخلاق و اعتقادات هستند.

وی افزود: انبیا الهی با تقوا و اطاعت خداوند به این مقام رسیدند و بسیار تاکید شده که گرامی ترین افراد نزد خداوند باتقواترین افراد هستند.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: اگر افراد مخفیانه احسان کنند برابر هفتاد حج ثواب دارد و اگر کسی گناه کند گرفتار خسران الهی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورمفیدی: اخلاق و رفتار امام رضا(ع) الگوی زندگی مردم باشد

نورمفیدی: اخلاق و رفتار امام رضا(ع) الگوی زندگی مردم باشد