مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-23اجتماعي

تداوم عملیات پایش پرندگان شکاری با استفاده از پهپاد در شهرستان نمین


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نمین از تداوم عملیات اجرایی پایش مناطقی از شهرستان نمین با استفاده از پهپاد بمنظور جلوگیری از شکار و زنده گیری پرندگان شکاری خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نمین از تداوم عملیات اجرایی پایش مناطقی از شهرستان نمین با استفاده از پهپاد بمنظور جلوگیری از شکار و زنده گیری پرندگان شکاری خبر داد.

اکبر قنبری، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نمین اول شهریور در بازدید از منطقه گفت: به منظور برخورد و شناسایی به موقع شکارچیان پرندگان شکاری، پایش مناطقی از زیستگاه های پرندگان شکاری در شهرستان نمین با استفاده از پهپادهای مجهز به تصویربرداری در حال انجام است.

وی با اشاره به برخورد با شکارچیان پرندگان شکاری در منطقه ادامه داد: هفته گذشته یگان مجرب حفاظت محیط زیست شهرستان نمین یک متخلف حرفه ای و غیر بومی صید پرندگان شکاری را دستگیر و از وی یک بهله پرنده شکاری نادر از گونه شاهین کشف و ضبط و متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

قنبری خاطر نشان کرد: پرندگان شکاری به جهت جمعیت اندک و کارکرد و نقش مهم شان در چرخه اکولوژیکی طبیعت، جزء گونه های حمایت شده بوده و دارای اهمیت جهانی می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم عملیات پایش پرندگان شکاری با استفاده از پهپاد در شهرستان نمین

تداوم عملیات پایش پرندگان شکاری با استفاده از پهپاد در شهرستان نمین