مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:162023-09-13اقتصادي

افزایش 60 درصدی پروازها در فرودگاه یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، کمال دهقان منشادی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت عملکرد فرودگاه شهید صدوقی در جابجایی زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: شرکت های هواپیمایی از جمله یزد ایر و کاسپین زائران یزدی را در این مسیر جابه جا کردند.

وی افزود: در روزهای 27 مرداد ماه لغایت 18 شهریورماه تعداد 20 سورتی پرواز ویژه ایام اربعین حسینی در فرودگاه بین المللی یزد انجام شد که این آمار در سال گذشته هشت سورتی پرواز بود.

مدیرکل فرودگاه های یزد گفت: اولویت مهم اداره کل فرودگاه های استان یزد در عملیات پروازهای اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران بود از همین رو با همکاری و هماهنگی میان ارگانهای نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به این عزیزان ارائه کنیم.

دهقان منشادی تصریح کرد: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال شماره دو ،اجرای برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه فرودگاه بین المللی یزد در عملیات پروازهای اربعین بود.

پایان پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی پروازها در فرودگاه یزد

افزایش 60 درصدی پروازها در فرودگاه یزد