مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-21ورزشي

مسابقه پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان فارس برگزار می شود


رییس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس از برگزاری مسابقه پله نوری این گروه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس از برگزاری مسابقه پله نوری این گروه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه های مختلف متنوعی در بخش های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و.

ویژه اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جعفری امروز، 30 شهریورماه گفت: مقام معظم رهبری در بخشی از بیانات ارزشمند خود فرمودند اگر ملت ایران هشت سال جنگ تحمیلی را نمی‏داشت، البته خیلی از ویرانی ها را، خیلی از فقدان ها را، خیلی از خسارت ها را نمی‏داشت؛ اما این اعتماد به نفس را هم نمی‏داشت؛ این قدرت علمی، نظامی و پیشرفت صنعتی را هم نمی‏داشت؛ این عزّتی را هم که در مقابل چشم جهانیان به دست آورده است، نمی‏داشت؛ این حالت یأس و ناامیدی از تسلّط بر این ملت هم در دل دشمنان بزرگ او به وجود نمی آمد.

وی ضمن گرامیداشت، یاد و خاطره دلاورمردی های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و مقارن با هفته دفاع مقدس، افزود: انجمن ورزش‎های همگانی هیئت نابینایان و کم بینایان استان فارس ضمن اجرای غبارروبی مزار مطهر شهدا اقدام به برگزاری مسابقه مجازی پله نوردی ویژه نابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان فارس برگزار می شود

مسابقه پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان فارس برگزار می شود