مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-29اقتصادي

جلب 17 طرح سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی از جلب 17 طرح سرمایه گذاری خارجی با رقم سرمایه گذاری خارجی 195 میلیون دلاری در طی دوسال دولت سیزدهم خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی از جلب 17 طرح سرمایه گذاری خارجی با رقم سرمایه گذاری خارجی 195 میلیون دلاری در طی دوسال دولت سیزدهم خبر داد.

واقف بهروزی به مناسبت هفته دولت و در تشریح اقدامات سرمایه گذاری با اشاره به اینکه باید اقدامات اساسی در جهت توسعه سرمایه گذاری استان صورت گیرد گفت: بسترسازی و اصلاح فرآیندها، جهت گیری های جدیدی از جمله نهادسازی و ایجاد شورای عالی سرمایه گذاری، برنامه محوری و تکلیف محوری در انجام امور، ایجاد فرماندهی واحد سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی، انسجام عملکردی و رفتاری و هم افزایی بین دستگاه ها و سازمان های اقتصادی و.

از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه سرمایه گذاری استان انجام شده است.

وی به تصویب و پیگیری تعداد 14 پروژه مرتبط با مس سونگون در سفر رییس جمهور به استان، تعریف تعداد 44 طرح در کمیته علاوه بر پروژه های مصوب در سفر رییس جمهور اشاره کرد و افزود: تولید اولین کاتد مس بعد از چند دهه در مجتمع مس سونگون به عنوان یکی از پروژه های مهم و راهبردی مس سونگون از جمله پیگیری ها و اقدامات مرکز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب 17 طرح سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی

جلب 17 طرح سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی