مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-19فرهنگي

تاکید قطب الدین صادقی بر ضرورت فرهنگ و هنر


قطب الدین صادقی با تاکید بر ضرورت فرهنگ و هنر در جامعه کنونی تصریح کرد: فرهنگ در هر شرایط و وضعیتی حتی در بحران های اجتماعی ضرورت دارد چرا که همین فرهنگ و هنر خاصه تئاتر است که تکیه گاه روحی جامعه محسوب می شود.

- قطب الدین صادقی با تاکید بر ضرورت فرهنگ و هنر در جامعه کنونی تصریح کرد: فرهنگ در هر شرایط و وضعیتی حتی در بحران های اجتماعی ضرورت دارد چرا که همین فرهنگ و هنر خاصه تئاتر است که تکیه گاه روحی جامعه محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، آیین گشایش نمایش کمین ژاله به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی در قالب آیین شب چراغ، دوشنبه شب 27 شهریور ماه 1402 با حضور قطب الدین صادقی، حسین فدایی حسین، پریسا مقتدی و حسین ظاهری و جمعی از تماشاگران در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حامد مکملی نویسنده و کارگردان نمایش کمین ژاله ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مهمانان، مدعوین و تماشاچیان اظهار داشت: تشکر ویژه دارم از مدیریت تالار سنگلج که به گروه های مستقل شهرستانی نگاه ویژه ای دارند.

نمایش کمین ژاله در سی ونهمین دوره از جشنواره تئاتر فجر به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد و از همان سال 1399 تا کنون در صدد اجرای این اثر در سطح حرفه ای تئاتر کشور هستم که این مهم سرانجام امروز میسر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید قطب الدین صادقی بر ضرورت فرهنگ و هنر

تاکید قطب الدین صادقی بر ضرورت فرهنگ و هنر