مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:252023-09-10سياسي

ساماندهی دارالسلام شیراز با یک مدیریت منسجم و قدرتمند قابل انجام است


عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه دارالسلام یک اثر ملی و مهم است، گفت: متاسفانه به محض طرح مسئله، هر یک از سازمان های متولی ادعای اقدام دارند در حالیکه موضوع به سرانجام رساندن این اثر ملی مهم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی طاهری در نطق پیش از دستور امروز خود در صحن علنی شورای شهر شیراز، ضمن قدردانی از تلاش خدمتگزاران زوار اربعین حسینی در موکب احمدبن موسی مستقر در مرز شلمچه و آرزوی عاقبت بخیری برای آنها سه نکته را متذکر شد.

  وی خطاب به محمدحسن اسدی اظهار داشت: جناب شهردار، آرمستان دارالسلام یک موضوع میان و فرابخشی شهرداری است که فقط با یک اقدام مدیریتی منسجم و قدرتمند به سرانجام خواهد رسید.

  او گفت: متاسفانه به محض طرح مسئله، هر یک از سازمان های متولی ادعای اقدام دارند در حالیکه موضوع به سرانجام رساندن این اثر ملی مهم، تنها در قالب یک پروژه متمرکز و با تشریک مساعی همه سازمانهای ذی نفع مانند اداره میراث و اوقاف و حتی توجه به نظرات بستگان متوفیات، قابل حل شدن است.

  طاهری ادامه داد: متاسفانه تصمیمات در قالب صورتجلسات متعدد باقی مانده و عملا قریب به دو سال است که کار مهمی صورت نگرفته، حتی خرابی های گسترده شبکه های آب این آرامستان در حال تخریب بخشی از این گنجینه بزرگ شیراز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی دارالسلام شیراز با یک مدیریت منسجم و قدرتمند قابل انجام است

ساماندهی دارالسلام شیراز با یک مدیریت منسجم و قدرتمند قابل انجام است