مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-22بين الملل

درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر درغرب نابلس


منابع محلی اعلام کردند نظامیان صهیونیست با یورش به محله رفیدیا در غرب نابلس و محاصره خانه «خالد طبیله» از فرماندهان گروه عرین الاسود او را بازداشت کردند.

- به گزارش­ ­ تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، تلویزیون الجزیره، از درگیری های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در اطراف خانه یکی از فرماندهان گروه مبارز عرین الاسود در محله رفیدیا در غرب نابلس خبر داد.

بر اساس گزارش این شبکه و نیز خبرگزاری شهاب فلسطین، منابع محلی اعلام کردند نظامیان اشغالگرشامگاه پنجشنبه با یورش به محله رفیدیا در غرب نابلس و محاصره خانه خالد طبیله از فرماندهان گروه عرین الاسود او را بازداشت کردند.

این منابع افزودند: پیش از یورش نظامیان اشغالگر به محله رفیدیا و بازداشت خالد طبیله از فرماندهان گروه مبارز عرین الاسود، درگیری های شدیدی میان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست درگرفت.

نظامیان صهیونیست علاوه بر تیراندازی شدید با گلوله های جنگی به سوی رزمندگان و جوانان فلسطینی، موشک های هدایت شونده به سمت خانه این مبارز فلسطینی شلیک کردند.

بر اساس گزارش منابع محلی تعداد زیادی از جوانان فلسطینی با حضور در اطراف خانه خالد طبیله تلاش کردند تا از یورش آنان به داخل خانه و بازداشت خالد طبیله جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر درغرب نابلس

درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر درغرب نابلس