مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-12پزشكي

نانِ با کیفیت مطالبه عمومی مردم اردستان است


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: نان باکیفیت مهم ترین مطالبه عمومی مردم است، بنابراین ضروری است تا نانوایان در پخت نان با کیفیت اهتمام جدی داشته باشند.

- ایسنا/اصفهان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: نان باکیفیت مهم ترین مطالبه عمومی مردم است، بنابراین ضروری است تا نانوایان در پخت نان با کیفیت اهتمام جدی داشته باشند.

محمد امینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در روزهای گذاشته باعث گلایه مردم اردستان شده پایین آمدن کیفیت نان در نانوایی های این شهرستان است.

وی با بیان اینکه نظارت بر کیفیت نان از وظایف شبکه بهداشت و درمان است که درخواست داریم با توجه به گلایه مردم نظارت بیشتر و محکم تری نسبت به آن شود، افزود: جهاد کشاورزی در ماهای گذشته 86 واحد نانوایی های نرمه پز شهرستان را از لحاظ کیفیت خدمات رتبه بندی کرده است، ولی همچنان کیفیت نان در اردستان مورد رضایت مردم نیست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان با بیان اینکه مستهلک شدن دستگاه های نانوایی و کیفیت آرد نانواها تأثیر قابل توجهی روی کیفیت نان دارد، گفت: نان باکیفیت مهم ترین مطالبه عمومی مردم است، بنابراین ضروریست تا نانوایان در پخت نان با کیفیت اهتمام جدی داشته باشند و نظارت بر عملکرد آنها بیشتر و بهتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانِ با کیفیت مطالبه عمومی مردم اردستان است

نانِ با کیفیت مطالبه عمومی مردم اردستان است