مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-11سياسي

پرونده های قضایی گیلان مشمول اطاله دادرسی نشود


رییس کل دادگستری گیلان یکی از راهکارهای کاهش پرونده در محاکم قضایی را صلح و سازش ما بین اصحاب پرونده دانست و گفت: مسؤولان قضایی، خوب و زود به پرونده های قضایی رسیدگی کنند تا مشمول اطاله دادرسی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان تالش با اشاره به اینکه در شهرستان تالش وحدت خوبی حاکم است اظهار کرد: وحدت رمز موفقیت است و تمامی مسؤولان باید در راستای تحکیم وحدت قدم برداشته و از هر اقدامی که آن را خدشه دار می کند پرهیز کند.

رییس شورای قضایی استان گیلان با تاکید بر صیانت از حقوق عامه گفت: مسؤولان قضایی باید با سایر دستگاه ها تعامل داشته باشند و در مسیر جلب اعتماد عمومی و استقرار آرامش مردم گام بردارند.

به گفته صادقی، مسؤولان باید در برابر مردم پاسخگو باشند زیرا در نظام اسلامی مسؤول به معنای رییس نیست بلکه به معنای پاسخ گو بودن به مطالبات به حق آنان است.

این مقام ارشد قضایی فساد در حوزه های مختلف را خط قرمز دستگاه قضایی دانست و افزود: مسؤولان قضایی باید در مبارزه با فساد جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند و با فساد چه از ناحیه اشخاص حقوقی یا حقیقی، چه در حوزه اقتصاد یا اخلاق برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های قضایی گیلان مشمول اطاله دادرسی نشود

پرونده های قضایی گیلان مشمول اطاله دادرسی نشود