مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-02اقتصادي

کمک 14 میلیارد تومانی حامیان قزوینی به فرزندان ایتام و محسنین


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه حامیان با واریزی کمک های مختلف به حساب فرزندان معنویشان، - ایسنا/قزوین معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه حامیان با واریزی کمک های مختلف به حساب فرزندان معنویشان، بیش از 14 میلیارد و 575 میلیون تومان کمک داشته اند.

همت امانی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) طرح های مختلف را برای جذب مشارکت های مردم اجرا می کند که با اجرای این طرح ها زمینه خدمت رسانی به محرومان فراهم می شود، اظهار کرد: یکی از طرح های پراستقبال که حامیان از اقشار مختلف و با توان مالی مختلف در آن حاضر هستند، طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه حامیان با واریزی کمک های مختلف به حساب فرزندان معنویشان، بیش از 14 میلیارد و 575 میلیون تومان کمک داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان کمک را 32 هزار و 785 حامی به هفت هزار و 678 فرزند تحت حمایت اهدا کرده اند که از این میزان بیش از 9 میلیارد و 904 میلیون تومان کمک نقدی بوده و مابقی کمک های غیرنقدی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 14 میلیارد تومانی حامیان قزوینی به فرزندان ایتام و محسنین

کمک 14 میلیارد تومانی حامیان قزوینی به فرزندان ایتام و محسنین