مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-26اجتماعي

برپایی موکب بین المللی زنان در مسیر کربلا


دومین جلسه هماهنگی کمیته زینبیون در اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،دومین جلسه هماهنگی کمیته زینبیون در اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برگزار شد.

مریم اردبیلی در این جلسه که با هدف طراحی و برنامه ریزی اقدامات کمیته زینبیون برای خدمت رسانی به زائران برگزار شد، اظهارکرد: برنامه های این کمیته معطوف به دو موضوع خدمت رسانی به مادران و کودکان و البته موکب تخصصی بین المللی زنان است.

مدیرکل امور زنان و خانواده با بیان اینکه در این جلسات بنا بر آن است که برای هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین گروه های مختلف زنان و خدمت رسانی در مسیر پیاده روی اربعین برای مادران و فرزندانشان برنامه متمرکزی داشته باشیم، تصریح کرد: این موضوعی است که همیشه فقدان آن احساس می شده است.

وی ادامه داد: تمرکز اصلی این کمیته، ارائه خدمات فرهنگی به سایر موکب ها و قرارگاه های شهرداری تهران است اما علاوه بر آن، تلاش دارد به سایر موکب های ایرانی و عراقی با توجه به ظرفیتی که خواهد داشت، خدمت رسانی کند.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده همچنین اربعین را یک ظرفیت بسیار عالی برای ارتباط با سایر کشورها خواند که نیاز به هزینه زیادی ندارد و تصریح کرد: در بحث بین الملل چند سازمان را پای کار آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب بین المللی زنان در مسیر کربلا

برپایی موکب بین المللی زنان در مسیر کربلا