مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-04اجتماعي

اجتماع بزرگ اربعینی ها؛ از حرم ایران تا کربلای معلی


یک سو خیل زائرانی که در میعادگاه اربعین حضور یافته اند، سویی دیگر جاماندگانی که به رغم فاصله ها دلهایشان برمدار میعادگاه در گردش است و از دور رسم شیدایی به جا می آورند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: روزها و ساعت های باقیمانده به اربعین برای جاماندگان و شیفتگان محبان الحسین علیهم السلام سخت می گذرد، اربعین بی کربلا باورش سخت است.

طی روزهای گذشته شمار زیادی از مردم مازندران بار سفر بستند و پیاده و سواره و حتی با دوچرخه رهسپار مسیر عشق شدند اما همچنان شمار زیادی نیز از این سفر معنوی باز مانده اند و با پای دل عمودهای مسیر نجف تا کربلا را سیر می کنند و از دور سلام می گویند.

اربعین بی کربلا سخت است به ویژه برای آنانی که تجربه سفر به کربلا و اربعین را داشته باشند، روزهای اربعین انگار یک چیزی کم دارید و دل قرار ماندن ندارد، مگر می توان خاطرات پیاده روی اربعین و حضور در موکب ها و تقلای رسیدن به حرم را از یاد برد.

اربعین برای خیلی ها بی کربلا در حال سپری است اما این سو و 1200 کیلومتر تا مقصد عشق برنامه هایی نیز برای جاماندگان و شیفتگان اربعین در شهرها و مناطق مختلف استان مازندران طراحی شده است.

برنامه و همایش پیاده روی اربعین در شهرهای مختلف مازندران برگزار می شود، یک بانوی تنکابنی که امسال از سفر کربلا و اربعین بازمانده است، می گوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ اربعینی ها؛ از حرم ایران تا کربلای معلی

اجتماع بزرگ اربعینی ها؛ از حرم ایران تا کربلای معلی