مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-10اقتصادي

تخصیص200 هزار میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در حوزه دانش­بنیان


مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان به نقش مؤثر بانک پارسیان در حمایت از تولید و کمک به تولیدکنندگان، ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی به عنوان محورهای شاخص ساماندهی نظام اقتصادی کشور اشاره  کرد و جلوگیری از تعطیلی کارخانه­های راکد و تعطیل­شده را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی بانک پارسیان برشمرد.

  مهدی فراهانی مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان به 10 اقدام اصلی این بانک در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و در توضیح آن گفت: یکی از رویکردهای اصلی پارسیان در این خصوص توسعه و تعمیق اشتغال در مناطق روستایی و ایجاد فرصت های شغلی مولد بوده است.

توسعه و تعمیق اشتغال در مناطق روستایی به گفته او، در راستای اشتغال زایی در مناطق محروم تفاهم نامه های همکاری متعددی بین بانک پارسیان، بنیاد برکت و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان منعقد شده.

در راستای این تفاهمات مبلغ 90,000 میلیارد ریال تسهیلات قرض ا لحسنه به حدود 173 هزار طرح اشتغال زایی اختصاص پیدا کرده است.

وام­های پارسیان بیش از 47.

5 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان از ایجاد 47,538 فرصت شغلی طی سال 1401 در بخش های مختلف خدمات، صنعت و معدن و کشاورزی از محل تسهیلات اعطایی بانک خبر داد و افزود: بانک پارسیان با برنامه­ریزی و هدف­گذاری در سال گذشته موفق گردید با تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص200 هزار میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در حوزه دانش­بنیان

تخصیص200 هزار میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در حوزه دانش­بنیان