مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-19اجتماعي

معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنند


معلمان باید با آگاهی از مسائل تاریخ گذشته و امروز دنیا و جامعه، دانش آموزانی را تربیت کنند که در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی ایران باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ بهزاد یوسفوند فرمانده ناحیه اسلام آبادغرب امروز در جلسه جهاد تبیین و دوره توانمندسازی مدیران با محوریت هویت اسلامی زن مسلمان که به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار شد، اظهار کرد: معلمان باید با آگاهی از مسائل تاریخ گذشته و امروز دنیا و جامعه، دانش آموزانی را تربیت کنند که در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی ایران باشد و آموزش و پرورش ایران باید به جایی برسد که برای کشورهای دیگر الگو باشد.

وی تصریح کرد: سال گذشته دشمن همه نیروهای خود را پای کار آورد تا هویت و ارزش های جامعه را از بین ببرد و ما باید بسیار بر روی مسئله فرهنگ کار کنیم.

 فرمانده ناحیه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: ایستادگی در جمهوری اسلامی سبب حفظ ارزش خانواده و زن شده، اما بسیاری از نوجوانان نسبت به این موضوع آگاهی ندارند که معلمان باید نسبت به آگاهی آنان تلاش کنند.

  مجتبی عبدی رییس اموزش وپرورش اسلام آبادغرب نیز در ادامه، تصریح کرد: سیاست درستی در دولت سیزدهم بر آموزش و پرورش حاکم است، آیت الله رییسی هزینه های آموزش و پرورش را هزینه نمی داند و از آن به عنوان یک نوع سرمایه گذاری یاد کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنند

معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنند