مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-30سياسي

شهادت رجایی و باهنر ذات پلید تروریست ها را آشکار کرد


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر سند گویایی برای آشکار شدن ذات پلید تروریست های وابسته به نظام سلطه است و هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

- محمدسبحان حسنی امروز چهارشنبه 8 شهریور، در مراسم گرامیداشت شهدای 8 شهریور، اظهار کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز بیشترین قربانی را در میدان عمل با جنایتکاران تروریست داشته و تاکنون بیش از 17 هزار نفر در کشور به دست تروریست هایی که وابسته به همان کشورهایی که مدعی مبارزه با تروریست هستند به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 که در واقع سالی خونین برای ملت ایران و اوج فعالیت تروریست ها در آن مقطع بود هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: در رأس تروریست ها سازمان منافقین بیشترین جنایت را در حوزه ترور داشتند و عنوان مجاهدین خلق را برای خود یدک می کشند که سرکرده ی این گروهک مسعود رجوی مدعی حمایت و آزادی مردم ایران بودند که به فاصله اندکی از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل مردم جبهه گرفتند و کار خود را با ترور شخصیت های وابسته به ملت شروع کردند و افراد خردسال و زنان را در انفجارهای تروریستی به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت رجایی و باهنر ذات پلید تروریست ها را آشکار کرد

شهادت رجایی و باهنر ذات پلید تروریست ها را آشکار کرد