مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-10اجتماعي

عدم امکانات خوابگاهی مانع تحصیل دانش آموزان عشایری در گنبدکاووس


مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: متاسفانه عدم امکانات خوابگاهی مناسب سبب شده که با وجود قبولی دانش آموزان مستعد در مدارس نمونه و تیزهوشان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عرازمراد مغربی قوجق صبح امروز در گردهمایی مدیران مدارس عشایری استان گلستان با حضور مدیرکل توسعه عدالت آموزشی وزارت آموزش وپرورش در باشگاه فرهنگیان اظهارکرد: بیش از 91 هزار دانش آموز گنبدی سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد که از این تعداد 9 هزارو 500 نفر دانش آموز عشایری هستند و بیشتر در نوار مرزی تحصیل می کنند.

مغربی قوجق گفت: تعداد 23 نفر از دانش آموزان عشایری در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و 30 نفر از این دانش آموزان نیز در کنکور سراسری  در رشته های مختلف دانشگاه فرهنگیان قبول شدند.

وی با اشاره به استعدادهای درخشان دانش آموزان عشایری تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد زیادی از این دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان قبول شدند اما به دلیل عدم امکانات خوابگاهی در شهر، این دانش آموزان مجبور هستند ترک تحصیل کنند.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: خوابگاه علامه جعفری داشلی برون بیش از هشت سال از شروع عملیات اجرایی آن می گذرد اما متاسفانه هنوز به بهره برداری نرسیده است و با وجود اینکه بنیاد برکت مسئولیت تکمیل این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم امکانات خوابگاهی مانع تحصیل دانش آموزان عشایری در گنبدکاووس

عدم امکانات خوابگاهی مانع تحصیل دانش آموزان عشایری در گنبدکاووس