مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-25سياسي

حذف درس استاد برجسته تاریخ دانشگاه تهران!


از رییس جمهوری انتظار می رود دستور دهد هر چه سریع تر دست اندازی به حریم دانشگاه متوقف شود.

از یاد نبرده ایم که آقای رییسی چه در انتخابات رقابتی 96 و چه در انتخابات خاص 1400 می کوشید این تصور را بزداید که قصد بستن فضا را دارد.

-    عصر ایران-دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی تاریخ در نامه ای سرگشاده به وزیر علوم از حذف واحدهای درسی دکتر داریوش رحمانیان استاد سرشناس تاریخ دانشگاه تهران و حتی زمزمه هایی دایر بر اخراج او خبر داده و ابراز نگرانی کرده است.

این اتحادیه در نامه خود خطاب به دکتر زلفی گل از دکتر رحمانیان به عنوان یکی از استادان برجسته و دل سوز رشته تاریخ یاد کرده که در اشاعه فرهنگ و ارایه سخن رانی های علمی در حوزه تاریخ و فرهنگ ایران کوشا بوده و حذف احتمالی او را مایه دل سردی دیگر استادان و دانشجویان تاریخ دانسته است.

هر چند نامه محدود به موارد اشاره شده بالاست اما این یادآوری از جانب ما جا دارد که رحمانیان با مردم نامه حضور رسانه ای هم دارد و یک شخصیت فرهنگی اجتماعی ابه حساب می آید  که نزد بسیاری یادآور چند شخصیت وجهی زنده یاد دکتر باستانی پاریزی است که هم در دانشگاه تاریخ درس می داد و هم در بیرون دغدغه های اجتماعی داشت و هم کتاب می نوشت و البته اهل رسانه و ارتباط با مردم بود و تاریخ را در پستو نگاه نمی داشت و به تکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف درس استاد برجسته تاریخ دانشگاه تهران!

حذف درس استاد برجسته تاریخ دانشگاه تهران!