مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:202023-08-30سياسي

ساماندهی «الموت رود» تأثیر مهمی در رونق اقتصادی منطقه دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: ساماندهی رودخانه الموت رود می تواند در کنار بهبود عملکرد و افزایش ضریب ایمنی رودخانه باعث رشد و تحول اقتصادی و بهبود شرایط اشتغال در منطقه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منصور ستوده در نشستی با حضور لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و اعضا سازمان مردم نهاد الموت یار اظهار کرد: طرح ساماندهی و گردشگری رودخانه الموت رود در دستور کار این شرکت قرار گرفته و اعتقاد داریم با اجرای این طرح ضمن افزایش ضریب ایمنی رودخانه شاهد تحول و رشد اقتصادی نیز در منطقه خواهیم بود.

وی افزود: طرح ساماندهی رودخانه الموت رود شامل عملیات نقشه برداری، انجام مطالعات اجتماعی و اقتصادی با هدف شناخت نیازهای مردم منطقه و معضلات و چالش های موجود، انجام مطالعات هیدرولیکی و سیلاب، معماری و محیط زیست و در نهایت تهیه نقشه های اجرایی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین ادامه داد: برای اجرای پروژه ساحل سازی رودخانه الموت رود همراهی و مشارکت مردم و اهالی منطقه بسیار مهم و حائز اهمیت است و در صورتی که آنها از منافع و تأثیر مثبتی که اجرای این طرح می تواند در معیشت و زندگی آنها داشته باشد، مطلع گردند قطعاً همراه خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی «الموت رود» تأثیر مهمی در رونق اقتصادی منطقه دارد

ساماندهی «الموت رود» تأثیر مهمی در رونق اقتصادی منطقه دارد