مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-24دانش

وزارت علوم 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان را تحت پوشش دارد


مدیرکل سیاست گذاری برنامه ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از مجموع 12 هزار و 500 شرکت فناور مستقر در پارک های علم و فناوری کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس  ازتربت  حیدریه، دکتر امید رضایی فر روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت پزشک نیکوکار دکتر عباس نوریان و عضو انجمن حامیان دانشگاه تربت حیدریه افزود: در مدت 2 سالی که از احیای این معاونت در وزارت علوم گذشته، برنامه محوری ما، حمایت از نقش آفرینی پارک های علم و فناوری، گسترش زمینه کاری و ایجاد ظرفیت های جدید و به خصوص توجه به ظرفیت های بخش خصوصی بوده است.

وی گفت: در همین راستا سعی کردیم برای تحقق برنامه های خود، تعامل و هم افزایی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را بیشتر از قبل کنیم.

رضایی فر افزود: برنامه راهبردی دیگر ما که با کمک وزارت امور خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به جد دنبال می شود، موضوع صادرات خدمات و دانش فنی است که علاوه بر آورده ارزی، می تواند زمینه تعامل بین پارک های علمی و فناوری ایران را، با همتایان خود در خارج کشور فراهم کند.

وی در بخش دیگری ضمن قدردانی از رفتار سخاوت مندانه افراد نیکوکار در تعامل با وزارت علوم گفت: به دنبال آن هستیم تا سیستم وقف و انفاق را متحول کنیم تا بتوانیم علاوه بر آنکه بیشتر در خدمت افراد خیر باشیم، این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان را تحت پوشش دارد

وزارت علوم 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان را تحت پوشش دارد