مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-21فرهنگي

اکران 42 اثر جشنواره ملی «فیلم 17» از مهرماه در قم


دبیر جشنواره ملی «فیلم 17» با اشاره به مشخص شدن جدول اکران فیلم های این جشنواره، گفت: 42 اثر از آثار جشنواره با محوریت معرفی شهدای استان قم از چهارم تا یازدهم مهرماه در تالار شهید آوینی قم اکران می شود.

- ایسنا/قم دبیر جشنواره ملی فیلم 17 با اشاره به مشخص شدن جدول اکران فیلم های این جشنواره، گفت: 42 اثر از آثار جشنواره با محوریت معرفی شهدای استان قم از چهارم تا یازدهم مهرماه در تالار شهید آوینی قم اکران می شود.

محسن موحدی، دبیر این جشنواره طی سخنانی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه اکران آثار جشنواره در ساعت 16 تاریخ چهارم مهرماه سال جاری، اظهار کرد: این مراسم همراه با اکران آرام بی قرار اثر مصطفی خسروی با موضوع شهید زین الدین در طبقه سوم تالار شهید آوینی قم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم 17 ، موحدی اضافه کرد: فیلم روی سرروی دست با موضوع شهید زین الدین اثر علیرضا سبحانی و فیلم پرده آخر با موضوع شهید بنیادی اثر جلال یقموری در همان غروب روز چهارم مهرماه اکران خواهد شد.

دبیر جشنواره ملی فیلم مستند 17 عنوان کرد: چهارشنبه پنجم مهرماه نیز رخ ماه از میلاد فرشیدنیا، میدان دار از محمدصادق محمدی، دعای مادر از سلمان ابوطالبی، پرواز از بوسنی از سیده مرضیه یثربی، سربه هوا از مسعود امامی و آخرین نبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 42 اثر جشنواره ملی «فیلم 17» از مهرماه در قم

اکران 42 اثر جشنواره ملی «فیلم 17» از مهرماه در قم