مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-18ورزشي

نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نوزدهمین دوره بازی های آسیایی 2019 هانگژو از یک مهر ماه جاری با برپایی مراسم افتتاحیه رسما در حالی برگزار خواهد شد که رشته های مختلف کاروان های اعزامی از کشور های قاره کهن به ترتیب در حال .

- با حضور مسئولین شورای المپیک آسیا و ستاد برگزاری برگزار شد؛ نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو برگزار شد صبح امروز نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو 2022 با حضور مسئولین شورای المپیک آسیا و دست اندرکاران ستاد برگزاری و همچنین کلیه سرپرستان حاضر در دهکده بازیها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نوزدهمین دوره بازی های آسیایی 2019 هانگژو از یک مهر ماه جاری با برپایی مراسم افتتاحیه رسما در حالی برگزار خواهد شد که رشته های مختلف کاروان های اعزامی از کشور های قاره کهن به ترتیب در حال ورود و اسکان در دهکده بازی ها هستند.

با توجه به حضور اکثر کشور های شرکت کننده در دهکده بازی ها و نزدیک شدن به مسابقات پیش از افتتاحیه، ستاد برگزاری بازی ها اقدام به برپایی نشست های منظم با سرپرستان کاروان کشور های شرکت کننده می کند که دکتر مناف هاشمی سرپرست کاروان ورزشی اعزامی کشورمان نیز صبح امروز در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو برگزار شد

نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو برگزار شد