مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:102023-08-29فرهنگي

روایت فارسی آموزان خارجی از شیرینی های زبان فارسی


 فارسی آموزان مدرسه تابستانی بنیاد سعدی به منظور آشنایی با وضعیت نشر و اطلاع از آخرین آثار منتشر شده در حوزه زبان و ادبیات فارسی از قسمت های مختلف «باغ کتاب تهران» بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، شرکت کنندگان مدرسه تابستانی آموزش فارسی که با حضور فارسی آموزانی از 7 کشور جهان و به میزبانی بنیاد سعدی در تهران برگزار شده است، در واپسین روزهای دوره به منظور بازدید از بزرگترین کتاب فروشی ایران و آشنایی با محصولات متنوع فرهنگی و آثار تحریر شده در ساحت زبان و ادبیات فارسی به مجموعه باغ کتاب رفتند.

در این بازدید فارسی آموزان اعزامی از کشورهای پاکستان، سوریه، یونان، چین، ترکیه و رمانی علاوه بر خرید کتاب، از باشگاه رباتیک و سایر سرگرمی های علمی باغ کتاب در مکانی به وسعت 110 هزار متر مربع دیدن کردند.

نکته قابل توجه برای فارسی آموزان، ترجمه آثار بیشتر نویسندگان نامی جهان به زبان فارسی بود که در بازدید از باغ کتاب تهران بیشتر به چشم آمد؛ این درحالی است که به اظهار اعضا، حاضر در مدرسه تابستانی در کشورهای خودشان تنها درصد محدودی از آثار نویسندگان خارجی ترجمه می شود.

غزلیات حافظ مرا شیفته زبان فارسی کرد یک فارسی آموز پاکستانی دلیل اصلی علاقه مندی خود برای آموزش زبان فارسی را دلدادگی به غزلیات ناب ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فارسی آموزان خارجی از شیرینی های زبان فارسی

روایت فارسی آموزان خارجی از شیرینی های زبان فارسی