مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:012023-09-12ورزشي

تکواندو اصفهان سالن ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شهرام الله آبادی رییس هیات تکواندو استان اصفهان در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان تکواندو اصفهان اظهار داشت: تجلیل کوچکی از قهرمانان بین المللی تکواندو داشتیم، امیدوارم در آینده ای نه چندان دور با همکاری ارگان هایی که در این مراسم غیبت داشتند، تجلیل ویژه تری داشته باشیم، قهرمانانی در رشته پومسه، ملی پوشان تکواندو کیوروگی در اینجا حضور داشتند.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی جهان در کشور بوسنی و هرزگوین مدال های زیادی کسب کردیم، در مسابقات آسیایی نیز درخشش قابل توجهی ثبت شد؛ در رقابت های پاراآسیایی، حامد حق شناس مدال طلا کسب کرد و رومینا چمسورکی نیز به مدال نقره دست یافت که پس بازگشت این دو ورزشکار به کشور از آن ها نیز تجلیل خواهیم کرد.

الله آبادی تصریح کرد: تا این لحظه 5 طلا، 4 نفره و 3 برنز در روز های اخیر توسط تکواندوکاران اصفهانی کسب شده است؛ تکواندو اصفهان جمعیتی بالغ بر 102 هزار نفر دارد، چنین جمعیتی نیاز دارد که حداقل یک خانه تکواندو داشته باشد در حالی که مالکیت خانه تکواندو اصفهان از دست هیات تکواندو خارج شده است.

با چالشی جدی مواجه هستیم رییس هیات تکواندو اصفهان با بیان این که سالن هیات تکواندو در 20 سال گذشته در اختیار هیات قرار داشته است، خاطرنشان کرد: این سالن توسط ما تجهیز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو اصفهان سالن ندارد

تکواندو اصفهان سالن ندارد