مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-09ورزشي

کولاک جوانان آزادکار ناشنوایان ایران/ چهار کشتی گیر فینالیست شدن


رقابت های کشتی آزاد جوانان ناشنوای قهرمانی جهان در قرقیزستان در حال برگزاری است و کشتی گیران کشورمان در اوزان 57 ، 61 ، 67 و 79 کیلوگرم به فینال صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آزادکاران جوان ناشنوا از صبح امروز - شنبه 18 شهریور ماه در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی 2023 ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان به مصاف حریفان رفتند و رمضانی ، شکوهی ، محمدی و امامی ب فینال راه یافتند.

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا رمضانی در دور اول 10 بر 0 کشتی گیر اوکراین را شکست داد و در دور دوم 12 بر 2 حریف قزاق خود را مغلوب کرد و به فینال راه یافت.

در وزن 61 کیلوگرم شاهرخ شکوهی حریف ترک را ضربه فنی کرد و در دومین مبارزه نیز کشتی گیر قزاقستان را ضربه فنی کرد و به فینال صعود کرد.

در وزن 65 کیلوگرم ابوالفضل محمدی در دور اول کشتی گیر ارمنستان را ضربه فنی کرد و در مصاف با کشتی گیر اوکراین 12 بر 2 به برتری رسید و به فینال صعود کرد.

در وزن 70 کیلوگرم سید امیرعباس رزاقی برابر حریف ترک ضربه فنی شد و در مبارزه دوم 13 بر 3 نتیجه را به کشتی گیر ارمنستان واگذار کرد.

در وزن 74 کیلوگرم یاشار حسینی در کشتی اول 8 بر 1 نتیجه را به حریف قراقستانی واگذار کرد و در کشتی دوم به دلیل انصراف حریف ترک ، حسینی برنده میدان معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک جوانان آزادکار ناشنوایان ایران/ چهار کشتی گیر فینالیست شدن

کولاک جوانان آزادکار ناشنوایان ایران/ چهار کشتی گیر فینالیست شدن