مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 10:312023-09-08اجتماعي

کمبود سرویس جدی ترین مشکل مدارس یزد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد صبح امروز در جلسه ای که به منظور چاره اندیشی برای مشکل ترافیک و شلوغی معابر در اول مهرماه برگزار شد، با بیان این که باید مسائل ترافیکی طوری سازماندهی شود که دانش آموز دسترسی بهتری به مدرسه داشته باشد، اظهار کرد: شناورسازی ساعات کلاسی مدارسی که در مکان های پر ترافیک یزد واقع شده است، می تواند تا حدی از بار ترافیکی این مناطق بکاهد.

وی با بیان این که در برخی مناطق یزد با تغییر ساعت شروع کلاس و شناورسازی ساعات کلاسی احتمال مرتفع شدن مشکل ترافیک وجود دارد، افزود: سرویس دهی صنایع بر مشکل کمبود سرویس مدارس دامن زده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: یکی از بزرگ ترین مشکلات شهر ما نداشتن وسایل نقلیه عمومی جهت سرویس دهی به دانش آموزان است که بروز بیماری کرونا این مشکل را دو چندان کرد.

رحیمی نژاد تصریح کرد: طبیعی است که نبود وسایل نقلیه عمومی برای سرویس دهی مدارس منجر به بالا رفتن حجم وسایل نقلیه شخصی برای جابه جایی دانش آموزان می شود؛ حجمی که بالاتر از ظرفیت خیابان های یزد است.

وی با بیان این که ساماندهی زودتر از موعد سرویس مدارس می تواند از ترافیک اوایل مهرماه تا حدی بکاهد، تأکید کرد: مدارس می توانند با مدیریت هرچه بهتر از 26 شهریورماه مانور حضور تدارک دیده و بحث آشنایی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سرویس جدی ترین مشکل مدارس یزد است

کمبود سرویس جدی ترین مشکل مدارس یزد است