مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-17حوادث

افزایش تماس های اعلام حوادث به(EOC) در ایام پایانی ماه صفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی نخ فروشان مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی جهت پوشش حوادث جاده ای و… نیرو های امدادی به محل اعزام و بر اساس نیاز، - افزایش تماس های اعلام حوادث به(EOC) در ایام پایانی ماه صفر مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از افزایش تماس های اعلام حوادث به (EOC ) در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی نخ فروشان مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی جهت پوشش حوادث جاده ای و… نیرو های امدادی به محل اعزام و بر اساس نیاز، اقدامات اولیه در لحظات اولیه انجام می دهند.

وی با اشاره به اجرا شدن طرح هم سفران خورشید 8 افزود: از ابتدای اجرا شدن این طرح تماس های دریافتی مبنی بر رخ دادن حادثه، افزایش یافته است و اکثر اطلاع رسانی ها درخصوص حوادث جاده ای و درمان سرپایی زائرین بوده است.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی بیان کرد: هم سفران خورشید هشتمین سالی است که به صورت ملی برگزار می شود و امسال نیز در پی اعلام فراخوانی به استان ها تا نیرو های عملیاتی خود را برای پیشبرد بهتر این طرح اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تماس های اعلام حوادث به(EOC) در ایام پایانی ماه صفر

افزایش تماس های اعلام حوادث به(EOC) در ایام پایانی ماه صفر