مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-14سياسي

خراسان جنوبی غرق در عزا و ماتم


خراسان جنوبی نیز همزمان با سراسر کشور شب گذشته و امروز در سوگ رحلت ختمی مرتبت و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) غرق در عزا و ماتم بود.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ خراسان جنوبی نیز همزمان با سراسر کشور شب گذشته و امروز در سوگ رحلت ختمی مرتبت و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) غرق در عزا و ماتم بود.

آن هایی که توفیق رفیق راهش شده که دیگر اکنون در جوار شاه خراسان در حال عزاداری برای ختمی مرتبت و سبط اکبرش امام حسن مجبتی(ع) هستند.

همچنین هیات های مذهبی خراسان جنوبی همزمان با شب رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در صحن قدس حرم رضوی به عزاداری و مرثیه خوانی پرداختند.

خراسان جنوبی غرق در عزا و ماتم آن هایی که از غافله کاروان های پیاده روی و هیات های عزاداری خراسان جنوبی به مشهد مقدس نیز جاماندند در حسینیه ها، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه استان با تشکیل دستجان سینه و زنجیر زنی به سوگ رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن مصطفی(ص) و امام حسن مجتبی(ع) نشستند.

همچنین در اغلب نقاط خراسان جنوبی ایستگاه های صلواتی شب گذشته و امروز بر پا شد.

مراسم عزاداری 28 صفر سالروز رحلت پیامبر خاتم (ص) و  شهادت سبط اکبرش در بیرجند امروز از ساعت 8 صبح از میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین (ع) همراه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، هیات های مذهبی و عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی غرق در عزا و ماتم

خراسان جنوبی غرق در عزا و ماتم