مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-07سياسي

جزییات تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا


دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه گروهک های تروریستی از جمله گروهک تروریستی منافقین در داخل کشور بسیار منفور هستند، تاکید کرد که این گروهک ها و حامیان آنها را باید در قبال اقداماتشان پاسخگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کاظم غریب آبادی در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم درباره تشکیل پرونده برای منافقین و رسیدگی به جنایات این گروهک تروریستی، تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، بازداشت حمید نوری و صدور کیفرخواست پرونده متهمان ترور حاج قاسم سلیمانی سخن گفت.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جزء معدود کشور هایی باشد که آماج حملات تروریستی قرار داشته و دارد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک های تروریستی با حمایت های غرب و آمریکا ایجاد شدند و بیش از 17 هزار نفر از مردم بی گناه را ترور کردند، 17 هزار نفر، آماری است که مربوط به سال های گذشته بوده و اکنون دستگاه های ذیربط درحال بروزرسانی این آمار هستند که قطعا آمار فعلی، بیش از 17 هزار نفر است که بیشتر آنها توسط گروهک تروریستی منافقین در اقصی نقاط ایران به شهادت رسیدند.

غربی ها از گروهک های تروریستی به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف سیاست خارجی خود استفاده می کنند غریب آبادی افزود: گروهک تروریستی منافقین همانند سایر گروه های تروریستی، عمدتا در برخی کشور های غربی استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا

جزییات تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا