مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-06سياسي

یکی از نشانه های ایمان مؤمن، زیارت اربعین است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:یکی از نشانه های ایمان مؤمن، زیارت اربعین است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی صبح چهارشنبه در مراسم سوگواری اربعین حسینی ضمن تسلیت ایام عزای اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی هستیم و عاشقان اباعبدالله در مسیر راهپیمایی به کربلا، این مراسم را با عظمت و شکوه برگزار می کنند.

وی ادامه داد: پیام عالمگیر عاشورا را خاندان عصمت و طهارت حضرت زین العابدین (ع) و حضرت زینب (س) در مسیر کربلا به کوفه، کوفه تا شام و شام تا کربلا به همه عالمیان رساندند.

حجت الاسلام قریشی افزود: هرچند دوران اسارت خاندان عصمت و طهارت کمتر از یک ماه بود اما دوران اسارت آنها تاریخ ساز شد و این خاندان در روز اربعین وارد کربلا شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه اربعین امام حسین (ع) از ویژگی های خاصی برخوردار است به روایت مشهوری از امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد و گفت: یکی از نشانه های ایمان مؤمن، زیارت اربعین است و به این ویژگی درمورد سایر زیارات اشاره نشده است که این امر بیانگر اهمیت زیارت اربعین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از نشانه های ایمان مؤمن، زیارت اربعین است

یکی از نشانه های ایمان مؤمن، زیارت اربعین است