مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-28اقتصادي

3500 میلیارد تومان تسهیلات در استان سمنان پرداخت شد


در سال گذشته با اقدامات دولت سیزدهم بیش از سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر دوشنبه در کاروان خدمت دولتمردان در مسجد جامع شهر میامی، ضمن بیان اینکه این شهرستان باب الرضا (ع) است، تاکید کرد: کشاورزان شهرستان میامی در بحث تأمین گندم استان نقش آفرینی بسیار تأثیر گذاری داشته و بخش عمده ای از خرید گندم سال جاری از این منطقه انجام شده است.

وی افزود: امروز با بهره برداری از پروژه های هفته دولت در حوزه آبرسانی به روستاها و نقاط محروم، راه روستایی، تولید خوراک دام و طیور و تأمین نهاده های دامی اتفاقات خوبی برای شهرستان میامی رقم خورد.

استاندار سمنان گفت: امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی روز به روز افزایش می یابد که یکی از نشانه ها و مؤلفه های آن دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است.

هاشمی همچنین درباره اقدامات صورت گرفته در استان سمنان بیان کرد: در سال گذشته با اقدامات دولت سیزدهم بیش از سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت شد.

وی افزود: توسعه و افزایش شرکت های دانش بنیان، راه اندازی واحدهای راکد، تحقق شعار سال، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن و بهره برداری از یک هزار واحد مسکونی، پیگیری و تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، افزایش و جذب اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 میلیارد تومان تسهیلات در استان سمنان پرداخت شد

3500 میلیارد تومان تسهیلات در استان سمنان پرداخت شد