مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-31اقتصادي

سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی در کشاورزی آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: رغبت سرمایه گذاران در بخش کشاورزی با میزان سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومان از منابع خود از جمله اتفاقات خوب در سال گذشته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی، رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی امروز در آخرین روز از سلسله نشست های رسانه ای به سوی قله در خبرنگاران اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی، وظایف و رسالتی در بخش کشاورزی از جمله تامین امنیت غذایی (توسط کشاورزان، دامداران و مرغ داران و جهادکشاورزی رقم می خورد) دارد.

وی در تشریح عملکرد سازمان در دو سال گذشته، گفت: از جمله مشکلات اصلی در بخش کشاورزی محدودیت منابع آب و خاک است که البته این محدودیت ها برای عامه جامعه ملموس است؛ بنابراین با این محدودیت ها ضرورت دارد تا کشاورزان از دانش و علم روز استفاده کنند.

  رییس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: در چند سال اخیر کارشناسان در کنار کشاورزان قرار گرفته و دانش در کنار تولید بخش کشاورزی قرار گرفته است به طوریکه با وجود این شرایط جوی کشور، کاهش بارندگی ها و چهار برابر شدن تبخیر، میزان تولیدات کشاورزی در زیر بخش های مختلف افزایش یافته است.

وی گفت: 410 هزار تن گندم فقظ از طریق شرکت غله خریداری شده است که تا پایان سال میزان خرید گندم از کشاورزان 500 هزار تن خواهد رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی در کشاورزی آذربایجان شرقی

سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی در کشاورزی آذربایجان شرقی