مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-26دانش

علم هماره علامت بهروزی انسان بوده است


علم، هماره علامت پیروزی و بهروزی انسان بوده است و هماره علامت پیروزی و بهروزی انسان خواهد بود که این معجزه، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: علم، هماره علامت پیروزی و بهروزی انسان بوده است و هماره علامت پیروزی و بهروزی انسان خواهد بود که این معجزه، مولود رحمت خالقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل طی ارسال پیامی به مراسم تکریم و بزرگداشت نخبه معاصر ایران دکتر مهدی بلالی مود استاد سم شناسی و پزشک برجسته دوران دفاع مقدس گفت: انسان، بقای خویش را مدیون کاشفان کریم علم است که عمر خویش را در کنج کتابخانه ها و آزمایشگاها و گوشه گمنامی ها، ورق زدند و سخاوتمندانه، همه ثروت و سرمایه خویش را گنجینه وار به امروز و فردا بخشیدند تا همچون نوشدارو در هفت خوان های جهل، عصا و مرهم و علاج و عزت انسان شود.

وی ادامه داد: روزگارانی را به یاد آوریم که لشکر بی رحم طاعون و وبا و سرطان و سل و کرونا نتوانست طومار انسان را در هم پیچد و تیرهای زهرآگین نیستی و نابودی به سپر استوار علم، راهی به جسم و جان انسان پیدا نکردند.

زلفی گل خاطر نشان کرد: علم، هماره علامت پیروزی و بهروزی انسان بوده است و هماره علامت پیروزی و بهروزی انسان خواهد بود که این معجزه، مولود رحمت خالقی است که به اتقان و اعتقاد فرموده است: وَنَفَخْتُ فِیهِ مِنْ رُوحِی و با سزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم هماره علامت بهروزی انسان بوده است

علم هماره علامت بهروزی انسان بوده است