مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-28اقتصادي

918 روستا در دو سال اخیر از نعمت برق بهره مند شدند


در2سال اخیر حدود 25 هزار مگاولت آمپر به ظرفیت پست های برق و 8 هزار و 720 مگاوات به ظرفیت ترانسفورماتورها در بخش توزیع افزوده شدو  918 روستا از نعمت برق برخوردار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از توانیر سخنگوی صنعت برق در حاشیه نمایشگاه روایت خدمت در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم با احداث نیروگاه های جدید و ارتقای نیروگاه های قبلی، 7 هزار و 796 مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده شده است.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته حدود 2 میلیون مشترک به مشترکان صنعت برق اضافه شده و تعداد مشترکان به حدود 40 میلیون رسیده است.

مصطفی رجبی مشهدی در ادامه گفت: تابستان امسال و پارسال علاوه بر اینکه در تأمین برق بخش خانگی، اداری و تجاری هیچ محدودیتی نداشتیم، توانستیم انرژی تحویلی به صنایع را افزایش دهیم.

سخنگوی صنعت برق عنوان کرد: 92 درصد از مشترکان بخش صنعتی که شامل مشترکان خرد و کارگاه های کوچک می شود، هیچ محدودیتی در تأمین برق نداشتند، 302 واحد صنعتی بزرگ و انرژی بر نیز نسبت به پارسال 8 درصد و نسبت به سال 1400، 26 درصد انرژی بیشتری تحویل گرفتند.

رجبی مشهدی یادآور شد: امسال کاهش 1000 مگاواتی مصرف برق در بخش اداری هدف گذاری شد که برای این منظور دو موضوع اصلاح ساعت کاری و نظارت بر سامانه های سرمایشی و مصرف برق ادارات در دستور کار قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

918 روستا در دو سال اخیر از نعمت برق بهره مند شدند

918 روستا در دو سال اخیر از نعمت برق بهره مند شدند