مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-23سياسي

لزوم تسریع در ساماندهی مرز باشماق شهرستان مریوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جلسه هماهنگی برای اجرای طرح توسعه مرز باشماق مریوان با حضور رییس کل گمرکات کشور، مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری، - استاندار کردستان گفت: تسریع در ساماندهی مرز رسمی باشماق مریوان در اولویت قرار دارد و در این راستا عملیات اجرای فاز توسعه این مرز بزودی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جلسه هماهنگی برای اجرای طرح توسعه مرز باشماق مریوان با حضور رییس کل گمرکات کشور، مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری، مشاور رییس سازمان راهداری، استاندار کردستان، نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات گمرک ایران تشکیل شد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در این جلسه با اشاره به اینکه مراحل تملک 25 هکتار اراضی مورد نیاز طرح توسعه باشماق مریوان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: این مهم فرصت مناسبی برای تسریع در عملیات عمرانی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در اختیار دستگاه های ذیربط قرار داده است.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: امیدواریم با برطرف شدن ابهامات موجود و همکاری هرچه بیشتر گمرک و راهداری این مهم تحقق یابد و سایر دستگاه های مستقر در مرز هم باید حمایت لازم را در راستای اجرای عملیات عمرانی فاز توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در ساماندهی مرز باشماق شهرستان مریوان

لزوم تسریع در ساماندهی مرز باشماق شهرستان مریوان