مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-09اقتصادي

امکان پایش خطوط انرژی و مخاطرات محیط زیستی با پرنده های هوشمند


«پرنده های نقشه بردار» از محصولات یکی از شرکت های دانش بنیان است که به منظور پایش خطوط انرژی و محیط زیست قابل استفاده است.

- پرنده های نقشه بردار از محصولات یکی از شرکت های دانش بنیان است که به منظور پایش خطوط انرژی و محیط زیست قابل استفاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمدحسن هجرت، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تولید پرنده نقشه برداری و دیدبان را از دستاوردهای فناورانه این شرکت دانست و گفت: این پرنده که تحت عنوان کهنز E1 و X1 طراحی و تجاری سازی شده از مزایایی چون دقت در عکسبرداری هوایی و قیمت مناسب برخوردار است.

وی تمرکز اصلی این شرکت در طراحی پرنده های نقشه برداری را نقشه برداری و دیده بانی هوایی عنوان کرد و یادآور شد: از این پرنده می توان برای پایش خطوط انرژی و نفت، محیط زیست، کشاورزی و جنگلبانی استفاده کرد.

هجرت، با تاکید بر اینکه این پرنده به صورت کاملا هوشمند طراحی شده است، اظهار کرد: این محصول دارای برخاست با لانچر برای مناطق صعب العبور و نشست با چتر است که امنیت پهپاد را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان پایین بودن قیمت نمونه داخلی نسبت به نمونه های خارجی و یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پایش خطوط انرژی و مخاطرات محیط زیستی با پرنده های هوشمند

امکان پایش خطوط انرژی و مخاطرات محیط زیستی با پرنده های هوشمند