مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-26دانش

تحصیل 500 دانشجوی بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بیش از 7 هزار دانشجو دارد که 500 نفر آنها از دیگر کشورها در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی مجذوبی شنبه در نشست با رؤسای 4 دانشگاه از کشور عراق به استان همدان، اظهار کرد: امروز روز مهمی برای استان همدان و حوزه پزشکی است چراکه در تقویم ملی کشور ما این روز هم روز همدان و هم روز بزرگداشت طبیب فرزانه، ابن سینا است که دانشمند بزرگ ایرانی و حکیم هزاره ها است و به علت جایگاه والای او در علم طب، این روز به روز پزشک نامگذاری شده است.

وی با اشاره به تغییر نام دانشگاه علوم پزشکی همدان به علوم پزشکی ابن سینا عنوان کرد: این دانشگاه، شامل 11 دانشکده، 20 مرکز تحقیقاتی و 4 پژوهشکده است و بیش از 7 هزار دانشجو دارد که 500 نفر آنها از دیگر کشورها در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به جایگاه ویژه علمی این دانشگاه در سطح کشور به ظرفیت های آموزشی، تحقیقاتی و فناورانه در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این دانشگاه حوزه درمان، 5 مرکز دولتی و خصوصی در سطح استان وجود دارد که گواهی بین المللی برای پذیرش بیمار دارند به ویژه در زمینه بیماری های قلب و عروق، دندانپزشکی و جراحی، پتانسیل مطلوبی در این مراکز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 500 دانشجوی بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی همدان

تحصیل 500 دانشجوی بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی همدان