مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-29اقتصادي

بهره برداری از پروژه توسعه مرغداری در خواف


به مناسبت ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت و با حضور فرماندار،بخشدار مرکزی،سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان پروژه توسعه مرغداری موسوی نژاد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خواف در مراسم بهره برداری از پروژه توسعه مرغداری در شهر خواف اظهار کرد: توسعه طرح مرغداری گوشتی از 17هزار قطعه در هر دوره به 50 هزار قطعه وبا تولید سالیانه 400تن گوشت سفید می باشد.

فقیری بیان کرد: مبلغ کل سرمایه گذاری پروژه با اعتبار 40 میلیارد ریال در سطح یک هکتاربوده که از این میزان 5میلیارد ریال ازمحل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید در سال 1401 به این طرح اختصاص یافته است.

وی افزود: با توسعه این طرح اشتغال زایی مستقیم از سه نفر به 8 نفر افزایش یافته  و اشتغال غیر مستقیم 20نفر نیز فراهم گردیده است.

فقیری در ادامه اظهار داشت: در دولت سیزدهم با احداث مرغداری جدید وتوسعه ظرفیت مرغداری های شهرستان از 6 میلیون قطعه در سال به 7میلیون قطعه در سال افزایش یافته است که علاوه بر تامین نیاز گوشت مرغ شهرستان ، به شهرستانهای همجوار صادر می گردد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه توسعه مرغداری در خواف

بهره برداری از پروژه توسعه مرغداری در خواف