مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 00:302023-09-09بين الملل

کشته شدن بیش از 100 تروریست در ادلب سوریه


وزارت دفاع سوریه خبر داد که با همکاری نیروهای هوافضای روسیه، ارتش سوریه موفق شده است عملیاتهای موفقی در ادلب انجام دهد که در پی آن، بیش از صد تروریست کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع سوریه روز شنبه خبر داد که نیروهای ارتش این کشور با همکاری نیروهای هوافضای روسیه در جنوب استان ادلب (شمال سوریه) عملیات گسترده ای علیه تروریستها انجام داده اند.

روزنامه الوطن به نقل از وزارت دفاع سوریه گزارش داد، در راستای ادامه حملات گروههای تروریستی -تحت حمایت کشورهای منطقه ای و بین المللی- به روستاها، شهرها و مواضع ارتش سوریه در استانهای ادلب و حماه ، طی چند روز عملیاتهای زیادی در این مناطق صورت گرفت.

این نهاد سوری خبر داد، نیروهای مسلح سوریه پس عملیاتهای شناسایی و رصد مستمر مواضع تروریستها، مواضع و مقرهای تروریستها را هدف قرار دادند که در جریان آن، چندین انبار مهمات و سلاح منهدم شد.

وزارت دفاع سوریه همچنین گفت که در جریان این عملیات، علاوه بر انهدام سکوهای پرتاب راکت و تجهیزات نظامی تروریستها، 111 تروریست از جمله چند سرکرده کشته شدند که بیشتر آنان وابسته به گروههای تروریستی انصار التوحید و القاعده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن بیش از 100 تروریست در ادلب سوریه

کشته شدن بیش از 100 تروریست در ادلب سوریه